ETAPA I – DE ÎNSCRIERE:
31.05.2021-24.06.2021
1. COLECTAREA CERERILOR DE ÎNSCRIERE:
31.05.2021-11.06.2021
Părinţii copiilor vor înregistra solicitările de înscriere în unităţile de învăţământ preşcolar sau cu grupe de preșcolari, care au locuri disponibile pentru anul şcolar 2021-2022.
Documente necesare înscrierii, depuse de părinte / tutore / reprezentantul legal la unitatea de învăţământ:
- Cerere de înscriere - generată de SIIIR
- Copie certificat de naştere copil
- Copie C.I. părinte/tutore/reprezentant legal
- Hotărâri judecătorești (dacă este cazul)
- Declarația - acord de înscriere la unitatea solicitată (conform celor 3 opțiuni) semnată de ambii părinți/tutore/reprezentant legal (Anexa 4)
- Fişa medicală, completată potrivit reglementărilor în vigoare, eliberată de medicul de familie (se poate depune și la momentul începerii anului școlar)
- ·Avizul ISMB pentru copiii pentru care s-a solicitat amânarea înscrierii la clasa pregătitoare, în anul şcolar 2021-2022, din motive medicale.
- Documentele care dovedesc îndeplinirea
criteriilor de departajare generale sau specifice ale celor
trei unităţi de învăţământ pentru care au optat.
•
Toate
informaţiile, declarate în cererea de solicitare a înscrierii, documentele
anexate vor fi verificate de membrii comisiei de reînscriere/înscriere a
unităţii de învăţământ.
•
Cererea va fi
introdusă în aplicația informatică SIIIR, iar după validarea datelor
înregistrate, se va tipări o cerere-tip electronică.
•
Părintele/tutorele/reprezentantul
legal verifică dacă datele înregistrate sunt corecte şi semnează pentru
validare.
•
Părintele/tutorele/reprezentantul
legal completează/își exprimă maxim trei opţiuni pentru unităţi de
învăţământ în care există locuri disponibile.
• Părinții pot comunica unității de învățământ prin poștă electronică: gradinitanr210@gmail.com sau telefonic: 0771131259 datele necesare (date privind solicitantul, date privind copilul și date privind opțiunile exprimate), pentru a fi introduse în aplicația informatică specific si se vor deplasa la sediul unităţii (in urma unei programări stabilită de unitatea de învătământ), pentru validarea fiselor si completarea dosarului cu documentele necesare, cu respectarea tuturor măsurilor de protecţie.
2. PROCESAREA CERERILOR DE ÎNSCRIERE:
14.06.2021 – 24.06.2021
După închiderea perioadei de colectare a cererilor de înscriere, toate unităţile de învăţământ preșcolar sau cu grupe de preşcolari vor analiza dosarele/cererile depuse, astfel:
o Faza I – evaluarea cererilor de înscriere de la unitățile de învățământ exprimate ca prima opțiune – termen limită 17 iunie, ora 1400
o Faza II – evaluarea cererilor de înscriere de la unitățile de învățământ exprimate ca a doua opțiune – termen limită 23 iulie, ora 1400
o Faza III – evaluarea cererilor de înscriere de la unitățile de învățământ exprimate ca a treia opțiune – termen limită 24 iulie ora 1400
După analizarea cererilor conform primei opțiuni exprimate, președinții/ membrii comisiilor de reînscriere / înscriere de la nivelul unităților de învăţământ cu grupe de preșcolari direcționează dosarele nesoluționate către unitățile de învățământ preșcolar sau cu grupe de preșcolari, aflate pe a doua poziție din opțiunile exprimate.
• Dosarele nesoluționate conform opțiunii 2, vor fi direcționate către unitatea de învățământ care reprezintă opțiunea 3.
• Dosarele nesoluționate conform opțiunii 3 se vor reîntoarce la unitatea de învățământ la care a fost depus dosarul.
• Președinții / membrii comisiilor de reînscriere / înscriere de la nivelul unităților de învățământ preșcolar sau cu grupe de preșcolari preiau dosarele direcționate pe baza Procesului verbal (Anexa 1 - 3)
• Copiii respinși după cele trei faze ale Etapei I vor putea fi înscriși pe locurile rămase libere pentru Etapa a II-a.
În data de 25 iunie 2021 - Unităţile de învăţământ preșcolar sau cu grupe de preșcolari vor afişa lista finală a copiilor înscrişi, pentru anul şcolar 2021 – 2022, prima etapă, după validarea înscrierilor în SIIIR, lista copiilor respinși și locurile rămase libere.
*Unităţile de învăţământ preșcolar sau cu grupe de preșcolari, care nu mai au locuri disponibile după prima etapă, nu pot primi cereri - tip de înscriere pentru etapa a doua.
ETAPA a II a DE ÎNSCRIERE - 28.06.2021 - 16.07.2021
Colectare cereri de înscriere: 28.06.2021 – 02.07.2021
Procesare cereri de înscriere: 02.07.2021-16.07.2021
ETAPA DE AJUSTĂRI – 02.08.2021 – 31.08.2021
Numai în cadrul acestei etape, după cuprinderea tuturor copiilor care au împlinită vârsta de 3 ani la data de 31.08.2021 şi cuprinderea solicitărilor pentru grupa mare, vor pute fi înscrişi, în limita locurilor disponibile, şi copiii cu vârsta între 2-3 ani
PROGRAMUL PENTRU ÎNREGISTRAREA SOLICITĂRILOR DE ÎNSCRIERE:
LUNI, MIERCURI, VINERI : 0830-1230
MARȚI, JOI : 1330-1630
ETAPA A II-A DE ÎNSCRIERE:
28.06.2021 - 16.07.2021
1. COLECTARE CERERI DE ÎNSCRIERE:
28.06.2021 – 02.07.2021
În perioada 28.06.2021 – 02.07.2021, părinţii / tutorii / reprezentanții legali ai copiilor care nu au fost cuprinși într-o unitate de învăţământ preșcolar sau cu grupe de preșcolari în prima etapă de înscriere sau care nu au participat la această etapă, solicită înscrierea la o unitate de învăţământ cu nivel preşcolar care are locuri libere. Se fac 3 opțiuni, în ordinea descrescătoare a preferințelor.
• Solicitarea se face la unitatea aflată pe prima poziție din cele 3 opțiuni exprimate pentru etapa a II-a.
• Solicitarea de înscriere se va realiza și prin fax, poștă electronică sau telefonic în intervalul orar afișat de unitatea de învățământ. Vor fi furnizate date privind: solicitantul, copilul, opțiunile privind unitățile la care se dorește înscrierea (maxim 3), motivul încadrării în criteriile generale sau specifice de departajare.
• Completarea dosarului cu documentele menționate în prezenta procedură pentru etapa I de înscriere, precum și validarea cererii tip de înscriere, pentru solicitările făcute telefonic, prin fax sau poștă electronică, se va realiza conform unei programări (zi, interval orar) comunicată de către unitatea de învățământ, cu respectarea tuturor măsurilor de protecție.
• Validarea cererii-tip de înscriere se face la unitatea de învăţământ aflată pe prima poziţie din cele trei opțiuni exprimate, în prezenţa părintelui/ tutorelui/reprezentantului legal şi a cel puţin unui membru din comisia de înscriere.
• Toate informaţiile, declarate în cererea de solicitare a înscrierii, documentele anexate vor fi verificate de membrii comisiei de înscriere a unităţii de învăţământ.
• Cererea va fi introdusă în aplicația informatică SIIIR, iar după validarea datelor înregistrate se va tipări o cerere-tip electronică.
• Părintele / tutorele / reprezentantul legal verifică corectitudinea datelor înregistrate şi semnează pentru validare.
• Părintele/tutorele/reprezentantul legal completează/își exprimă maxim trei opţiuni pentru unităţi de învăţământ în care există locuri disponibile.
• ISMB confirmă finalizarea colectării cererilor, aferente etapei a II-a de înscriere, până cel târziu la 02 iulie ora 1200.
2. PROCESAREA CERERILOR DE ÎNSCRIERE:
02.07.2021 - 16.07.2021
După închiderea perioadei de colectare a cererilor de înscriere, toate unităţile de învăţământ preșcolar sau cu grupe de preşcolari vor analiza dosarele/cererile depuse astfel, similar Etapei I:
• Faza I – evaluarea cererilor de înscriere de la unitățile de învățământ, exprimate ca prima opțiune – termen limită: 08 iulie ora 1400
• Faza II – evaluarea cererilor de înscriere de la unitățile de învățământ, exprimate ca a doua opțiune – termen limită: 14 iulie ora 1400
• Faza III – evaluarea cererilor de înscriere de la unitățile de învățământ, exprimate ca a treia opțiune – termen limită: 16 iulie ora 1400
• După analizarea cererilor conform primei opțiuni exprimate, președinții / membrii comisiilor de reînscriere/înscriere de la nivelul unităților de învăţământ preșcolar sau cu grupe de preșcolari direcționează dosarele nesoluționate către unitățile de învățământ, aflate pe a doua poziție din opțiunile exprimate.
• Dosarele nesoluționate conform opțiunii 2, vor fi direcționate către unitatea de învățământ care reprezintă opțiunea 3.
• Dosarele nesoluționate conform opțiunii 3 se vor reîntoarce la unitatea de învățământ la care a fost depus dosarul.
• Preşedinţii / membrii comisiilor de reînscriere / înscriere de la nivelul unităților de învățământ preiau aceste dosare pe baza Procesului verbal (Anexele 1 - 3)
• Copiii respinși în etapa a II-a vor putea fi înscriși pe locurile rămase libere pentru Etapa de ajustări.
• În data de 16 iulie 2021, unităţile de învăţământ vor afişa listele finale ale copiilor înscrişi pentru anul şcolar 2021-2022, etapa a II-a, după validarea înscrierilor în SIIIR, lista copiilor respinși și locurile rămase libere.
• *Unităţile de învăţământ care nu mai au locuri disponibile după a doua etapă nu pot primi cereri-tip de înscriere pentru etapa de ajustări.
ETAPA DE AJUSTĂRI:
02.08.2021 – 31.08.2021
Etapa de ajustări, desfăşurată conform Procedurii informatice privind înscrierea în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2021-2022, nr. 405/ DGI/07.05.2021, presupune introducerea cererilor de înscriere şi admiterea lor pe locurile rămase libere.
Unităţile de învăţământ vor introduce şi valida, pe locurile libere, cererile depuse. Acestea se vor admite după validare.
Numai în cadrul acestei etape, după cuprinderea tuturor copiilor care au împlinită vârsta de 3 ani la data de 31.08.2021 și cuprinderea solicitărilor pentru grupa mare, vor putea fi înscriși, în limita locurilor disponibile, și copii cu vârsta cuprinsă între 2 - 3 ani.
ISMB va monitoriza / îndruma activitatea comisiilor de reînscriere/ înscriere din unităţile de învăţământ preșcolar sau cu grupe de preșcolari de stat şi se va asigura că întreaga procedură se desfășoară cu respectarea prevederilor în vigoare și cu încadrarea în termenele stabilite, respectiv până la data de 31.08.2021, ora 1400
PROGRAMUL PENTRU ÎNREGISTRAREA SOLICITĂRILOR DE ÎNSCRIERE:
LUNI, MIERCURI, VINERI: 0830-1230
MARȚI, JOI : 1330-1630
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu